Niels Hagen, een persoonlijk filosofisch weblog

Over: duurzaamheid, film, kunst, liefde, literatuur, muziek, politiek, sport en wetenschap

Daar zijn we weer!

Wie mij langer dan vandaag kent, weet dat ik in het vroege internet tijdperk ooit geweldige websites maakte (internet 0.1). Uiteindelijk ben ik hiermee gestopt en ben ik mij vol gaan storten op de social media (internet 2.0).

Helaas is dit al weer enkele jaren achterhaald en werd ik verplicht, zoals Kant zou zeggen: handel volgens die maxime waarvan je zou kunnen willen dat het een algemene wet zou worden, om hyves te verwijderen en niet, verder te gaan met dit social media gebeuren.

Een dankbrief van onze Bea was het gevolg, immers, ook zij vindt dat we ons minder op internet moeten profileren. Daartegenover staat echter dat ik het mis geprezen te worden om mijn scherpe zicht op de samenleving, culturele blogs of soms kant nog wal rakende berichten die de buitenwereld bereikten.

Door middel van twitter ben ik weer het internet ingezogen. Helaas, hier kan ik alleen scherpzinnige reacties op de samenleving uitten, maar geen baanbrekende, filosofische teksten plaatsen die niet voldoen aan de 140 tekens norm.

Daarom dus weer een blog.

In short: ik ben terug!

Wat kun je verwachten? Veel tekst, weinig inhoud. Soms ook andersom, maar dat zal nog moeten blijken. Hopelijk veel discussie, want dat is waar, mijns inziens, het leven om draait. Niet alleen mijn oogpunt telt, maar ook dat jullie. Laat je daarom horen!

Eén reactie op “Daar zijn we weer!

  1. Rob Alberts
    30 juni 2015

    Het facebooken heb ik achter mij gelaten.
    Aan twitteren ben ik nooit begonnen.

    Maar het bloggen houd ik nog wel even vol.

    Zomerse groet,

    Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 26 oktober 2010 door in Leven en getagd als , .

Navigatie

