Niels Hagen, een persoonlijk filosofisch weblog

Over: duurzaamheid, film, kunst, liefde, literatuur, muziek, politiek, sport en wetenschap

Niels Hagen, nu ook te vinden via Bloglovin’

Schermafbeelding 2015-03-05 om 08.59.39Bloglovin’, ik kende het niet. Sinds ik actiever ben gaan bloggen heb ik vooral de WordPress reader gebruikt om nieuwe, leuke, interessante en/of grappige blogs te ontdekken. WordPress is, zo leerde ik onlangs, een klein onderdeel van de bloggerscommunity. Daarom nu de stap om ook via Bloglovin’ nieuw leesvoer aangeleverd te krijgen. Dat ik daarbij mijn eigen blog kan promoten, is mooi meegenomen. Voor alle huidige volgers: jullie heb ik direct meegenomen in de feed aldaar, waardoor ik al op een mooi aantal van 153 volgende blogs zit. Willen jullie mij daar ook volgen? Hier de link: Follow my blog with Bloglovin.

3 reacties op “Niels Hagen, nu ook te vinden via Bloglovin’

  1. louterliefde
    5 maart 2015

    Ik heb me er ook maar aangemeld zoals een fanatiek blogger betaamt, maar heb mijn draai er niet echt gevonden. Vind WordPress veel fijner, maar misschien moet ik mijn draai nog zien te vinden bij bloglovin.

    Liked by 1 persoon

    • nielshagen
      5 maart 2015

      Ik vind vooralsnog WordPress ook fijner qua gebruik. Een groot deel daarvan ligt in het feit dat ik gewend ben aan WordPress. Toch zitten ook daar wel wat mankementen. Ik vind vooral het zoeken van andere blogs onhandig. Misschien dat Bloglovin daar wat meer structuur in heeft (nog niet ervaren). Daarnaast is het bereik groter.

      Voorlopig zal ik beiden naast elkaar gebruiken. Het is even bezien hoe dat werkt. Het is immers ook dubbel zoveel werk, hoewel er tot nu toe een hele grote overlap in berichten zit natuurlijk. Immers, ik ga nu niet iedere blog twee keer lezen. Overigens lees lees ik ook nu lang niet alles, omdat niet iedere nieuwe post mijn interesse wekt.

      Liked by 1 persoon

      • louterliefde
        5 maart 2015

        Gewenning kan inderdaad een valkuil zijn, denk dat dit bij mij ook een rol speelt. Ben benieuwd naar jouw verdere evaringen met het platform:)

        Like

Geef een reactie

Informatie

Dit bericht was geplaatst op 5 maart 2015 door in Actualiteit en getagd als .
